logo

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutubelive-c

Προσκλήσεις / Διαγωνισμοί

Θα περιγράψω την πρώτη συναυλία των Ημερών Λατρευτικής Μουσικής, του ετήσιου κύκλου με μουσική λατρευτικής θεματολογίας ο οποίος πραγματοποιείται με επτά συνολικά εκδηλώσεις στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ από τις 22 Μαρτίου μέχρι και τις 3 Απριλίου αντίστροφα, αρχίζοντας από το δεύτερο μέρος της συναυλίας για να καταλήξω...
Δεν ξέρω πολλά πράγματα για το θέατρο, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά. Το αγαπώ, μου αρέσει, παρακολουθώ όποτε μπορώ αλλά αν είμαι εκατό φορές συνειδητός ακροατής μουσικής ο οποίος είναι σε θέση πλέον να αναλύσει και να εκτιμήσει τα περισσότερα ιδιώματα της, ακόμα και αν δεν εμπίπτουν...
Είναι μια από τις πολύ λίγες φορές που ανατράπηκε τόσο αυτό που περίμενα να ακούσω πηγαίνοντας σε μία συναυλία, προς το πολύ θετικό όμως πρέπει να τονίίσω εξαρχής. Γνωρίζοντας δηλαδή ότι – παρά το γαλλικό όνομα τους - τα τρία τέταρτα του κουαρτέτου Dans Les Arbres, ο κιθαρίστας...
Όταν εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1963 το «Ζ» (με τον χαρακτηριστικό αλλά και σχεδόν ακατανόητο για την εποχή υπότιτλο «Φανταστικό ντοκιμαντέρ ενός εγκλήματος») του Βασίλη Βασιλικού ήταν ένα βιβλίο πολύ καλό για δύο απλούς λόγους. Ο πρώτος ήταν βέβαια το θέμα του, το έγκλημα, η δολοφονία πιο...
Κάθε συμφωνικό έργο είναι μία αφήγηση και ο Δημήτρης Παπαδημητρίου είναι ολοφάνερο ότι κατέχει την τεχνική της. Τηρουμένων των αναλογιών θα μπορούσαμε να πούμε ότι το συγκεκριμένο έργο του είναι μία...«συλλογή διηγημάτων» με κοινό θέμα καθώς δεν πρόκειται για ενιαία σύνθεση αλλά για μια συμφωνική σουίτα...
«Άνθρωπος και Υπολογιστής είναι ακριβώς ίδια» λέει επί σκηνής ο Δημήτρης Αποστολάκη, «με τη μόνη διαφορά ότι ο πρώτος είναι από άνθρακα και ο δεύτερος από πυρίτιο». Πάνω σε αυτήν την μπρεχτική, θα λέγαμε, διαλεκτική και σημειολογία, στήνεται μια ογδονταλέπτη παράσταση η οποία κινητοποιεί όλες τις αισθήσεις του θεατή κατά...
Ως κλείσιμο και της εφετινής Open Day της Στέγης, με διάφορες εκδηλώσεις εμπνευσμένες από τον Μάη του ’68, υπεύθυνος του θεσμού Ανάργυρος Δενιόζος διάλεξε ένα έργο του Ιάννη Ξενάκη. Η μουσική του πολύ δύσκολη, αν όχι απροσπέλαστη στον αμύητο ακροατή, σε μεγάλο βαθμό ακόμα και αυτόν που ακούει συνειδητά...
Εισαγωγή με μια μελωδία που πάει προς την jazz χωρίς ποτέ να γίνεται εντελώς τέτοια αλλά με χαμηλές αρμονικές που θυμίζουν... Ερίκ Σατί. Συνέχεια με πιο πολλή jazz, περισσότερο ή λιγότερο της «κλασικής» παράδοσης της. Μερικές φορές ακόμα και funky… Αλλά και ένα σχεδόν rock κομμάτι με μια...

EΙΔΑΜΕ | Mob Trio [Megaron Underground]

Γράφει Δευτέρα, 26 Φεβρουαρίου 2018 10:12
Καταρχήν να πω ότι αποκόμισα τις καλύτερες εντυπώσεις από το Megaron Underground, το νέο υπόγειο – στο επίπεδο του γκαράζ πιο συγκεκριμένα – συναυλιακό χώρο του Μέγαρου Μουσικής που εγκαινιάστηκε την εφετινή σεζόν. Πρόκειται για το Υποσκήνιο Β’ της αίθουσας Αλεξάνδρας Τριάντη, μιας μικρής χωρητικότητας (μόλις εκατόν εξήντα...
Το εκτελεστικό σκέλος, τουλάχιστον για όσους παρακολουθούν τις ελληνικές ορχήστρες, δεν χρειάζεται καν σχόλιο. Πολύ συνοπτικά θα πω ότι η Καμεράτα Ορχήστρα Φίλων Της Μουσικής, ήταν στο συνηθισμένο άριστο επίπεδο της. Δεν ήταν αναμενόμενο αλλά δεδομένο, ειδικά όταν την διηύθυνε ο αρχιμουσικός και καλλιτεχνικός διευθυντής της Γιώργος Πέτρου, ένα παραπάνω...

e-awards 2013

E-AWARDS-LOGO-web4

Social Media

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutube-c

youtubelive-cpinterest-csoundcloud-crssfeed-c

NEWSLETTER