logo

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutubelive-c

Προσκλήσεις / Διαγωνισμοί

Το εκτελεστικό σκέλος, τουλάχιστον για όσους παρακολουθούν τις ελληνικές ορχήστρες, δεν χρειάζεται καν σχόλιο. Πολύ συνοπτικά θα πω ότι η Καμεράτα Ορχήστρα Φίλων Της Μουσικής, ήταν στο συνηθισμένο άριστο επίπεδο της. Δεν ήταν αναμενόμενο αλλά δεδομένο, ειδικά όταν την διηύθυνε ο αρχιμουσικός και καλλιτεχνικός διευθυντής της Γιώργος Πέτρου, ένα παραπάνω...
Το καλύτερο και ισχυρότερο στοιχείο της ήταν η μουσική του νέου, ηλικιακά και δημιουργικά, συνθέτη Μιχάλη Παρασκάκη, ο οποίος είναι επίσης και λυρικός ερμηνευτής εξειδικευμένος στην σύγχρονη μουσική, κάτι που προφανώς τον έκανε εξαρχής κατάλληλο να αναλάβει αυτή την καινούρια όπερα. Δεν μπορώ φυσικά να γνωρίζω αν το αποτέλεσμα θα...
Μπορεί να είναι δική μου η παρανόηση ή δική μου η επιθυμία, αλλά όταν βλέπω σε μια αφίσα τις φωτογραφίες καλλιτεχνών με την ένδειξη «μαζί», τους φαντάζομαι όχι μόνο να μοιράζονται διαδοχικά τη σκηνή στο χρονικό πλαίσιο ενός μουσικού προγράμματος, αλλά και να συνυπάρχουν σε αυτή για αρκετή ώρα. ...
Τον Νοέμβριο του ’16 το Ελληνικό Σχέδιο, στο πλαίσιο του κύκλου εκδηλώσεων του Μετασχηματισμοί, προσκάλεσε τρεις φαινομενικά εντελώς ετερόκλητους μουσικούς, από την μία δύο μέλη του αντικειμενικά καλύτερου συγκροτήματος παραδοσιακής μουσικής αυτή την στιγμή στην Ελλάδα, των Takim, τους δεξιοτέχνες του σαντουριού Πάνο Δημητρακόπουλο και του ούτι Θωμά Κωνσταντίνου και...
Ήδη από την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου του «Ανεπίδοτα Γράμματα» (1977) σε ποίηση Άρη Αλεξάνδρου και ερμηνεία του αείμνηστου Σάκη Μπουλά και της Αφροδίτης Μάνου, είχε διαμορφώσει μια προσωπική μουσική γλώσσα. Στο πέρασμα του χρόνου και καθώς ωρίμαζε δημιουργικά κατακτούσε αυτήν τη γλώσσα όλο και περισσότερο, ώσπου πλέον την έκανε...
Η βραδιά ξεκίνησε με μιαν εκτενή και κατατοπιστικότατη ομιλία (με την υποστήριξη οπτικού υλικού) του κριτικού και ιστορικού μουσικής Γιώργου Μονεμβασίτη για τους δύο ελληνική καταγωγής δημιουργούς που έζησαν στο Παρίσι κατά την διάρκεια του δεκάτου ενάτου αιώνα και αποτέλεσαν το θεματικό επίκεντρο του ρεσιτάλ της Ντιάνας Βρανούση. Με την...
Ο Πορτογάλος Φερνάντο Πεσόα δεν ήταν μόνον ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους ποιητές της νεότερης εποχής αλλά και ένας από τους σημαντικότερους ανανεωτές του γραπτού λόγου και  πρωτοπόρους της ίδιας της πράξης της γραφής όπως φαίνεται στα πολλά βιβλία που πρόλαβε να εκδώσει πριν ο αλκοολισμός τερματίσει την ζωή του...
Το παιδικό τραγούδι, όπως και οποιαδήποτε μορφή δημιουργίας απευθύνεται στα παιδιά, είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Όπως παρατήρησε ένας φίλος που γνωρίζει πολύ καλά τα περί δημιουργίας τραγουδιού δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο μέγας Μάνος Χατζιδάκις δεν ασχολήθηκε ποτέ μαζί του, σοφός καθώς ήταν αντιλαμβανόταν πολύ καλά τις παγίδες...
Καθώς η μουσική ούτως ή άλλως είναι δομικό στοιχείο σε όλες τις παραστάσεις του Μιχαήλ Μαρμαρινού, ανεξάρτητα από το θεατρικό είδος στο οποίο ανήκουν και το περιεχόμενο τους, το γεγονός ότι θα ανέβαζε ένα μουσικό έργο στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ήταν εκ των προτέρων πολύ ενδιαφέρον. Πολύ περισσότερο όταν...
Πάντα μου άρεσαν οι εκπλήξεις στα μουσικά προγράμματα. Και ως εκπλήξεις θεωρώ είτε τις απρόσμενες μουσικές συνυπάρξεις επί σκηνής, είτε τις διαφορετικές προσεγγίσεις των τραγουδιών ακόμα και στο δεδομένο προσωπικό ρεπερτόριο κάποιων τραγουδιστών, είτε, τις περισσότερες φορές, τραγούδια από αυτά που δεν περιμένω να ακούσω και που δεν είναι από...

ΑΤΖΕΝΤΑ

Προσκλήσεις Διαγωνισμοί

e-awards 2013

E-AWARDS-LOGO-web4

Social Media

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutube-c

youtubelive-cpinterest-csoundcloud-crssfeed-c

NEWSLETTER