logo

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutubelive-c

Προσκλήσεις / Διαγωνισμοί

Αυτό που ακούσαμε στην sold out παράσταση δεν ήταν φυσικά η σύνοψη της σημερινής jazz στην ολότητα της αλλά σίγουρα ενός πολύ μεγάλου μέρους της. Δεν ήταν μάλιστα καθόλου ευτυχής συγκυρία αλλά αντίθετα απολύτως αναμενόμενο ότι η σύνοψη αυτή ήταν η άριστη δυνατή, σε κορυφαίο επίπεδο...
Οι KGD που προστέθηκαν ως support λίγες ημέρες πριν από τη συναυλία είναι ένα βρετανικό δίδυμο μιας σαξοφωνίστριας και ενός κιθαρίστα (και οι δύο επίσης κάνουν φωνητικά παρά τραγουδούν με την τυπική έννοια) που κινούνται σε ένα ευρύτατο πεδίο το οποίο ξεκινά από τον απολύτως ελεύθερο αυτοσχεδιασμό με τα όργανα...
Το βασικό στοιχείο που διαφοροποιούσε το φετινό Borderline Festival από τα προηγούμενα ήταν η ακόμα μεγαλύτερη ποικιλομορφία και όχι απλά ποικιλία του. Ενα πολύ καλό παράδειγμα ήταν η ψηφιακή όπερα της ομάδας Medea Electronique «Ηχώ Και Νάρκισσος» την δεύτερη ημέρα του, την Πέμπτη, αν και όπως δήλωσε ξεκάθαρα...
Είναι πάρα πολύ δύσκολο να περιγράψεις συνολικά ένα τόσο σύνθετο, τόσο ως φόρμα όσο και ακόμα περισσότερο ως περιεχόμενο, έργο όπως το «Requiem pour L.» της βελγικής αρχικά χορευτικής ομάδας και εντέλει δημιουργικής κολεκτίβας C de la B οπότε αναγκαστικά πρέπει να επιλέξεις από ποιο στοιχείο...
Μια ακόμα συναυλία του εφετινού κύκλου των Ημερών Λατρευτικής Μουσικής που θα μπορούσε να θεωρηθεί και το μεγαλύτερο στοίχημα του. Τι κοινό μπορούν να έχουν δηλαδή ένα δίδυμο βιρτουόζων εκτελεστών της κλασικής μουσικής, εξειδικευμένων μάλιστα στην περίοδο του μπαρόκ με ένα άλλο που δεν θα μπορούσε να είναι περισσότερο σύγχρονο...

ΕΙΔΑΜΕ | Laibach [Fuzz]

Γράφει Σάββατο, 31 Μαρτίου 2018 18:25
Σχεδόν σαράντα χρόνια συνεχούς ύπαρξης αφού σχηματίστηκαν το 1980, όταν δηλαδή υπήρχε ακόμα μια χώρα που λεγόταν Γιουγκοσλαβία και η Σλοβενία στην οποία γεννήθηκαν ήταν απλά μία επαρχία της και την ίδια χρονιά που πέθανε ο ιστορικός ηγέτης (ουσιαστικά δικτάτορας) της Γιουγκοσλαβίας Τίτο. Θα ήταν αδύνατο λοιπόν να μην  ενοχληθεί...
Ένα από τα πράγματα που ίσως είναι σημαντικότερο από την καλλιτεχνική του αξία, είναι η αισθητική και συναισθηματική του αξιοπρέπεια. Αυτή ήταν η βασική μου σκέψη στο τέλος της παράστασης του Αλκίνοου Ιωαννίδη στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, όπου παρουσίασε για πρώτη φορά στην Ελλάδα τη μουσική του πάνω στις Βάκχες...
Θα περιγράψω την πρώτη συναυλία των Ημερών Λατρευτικής Μουσικής, του ετήσιου κύκλου με μουσική λατρευτικής θεματολογίας ο οποίος πραγματοποιείται με επτά συνολικά εκδηλώσεις στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ από τις 22 Μαρτίου μέχρι και τις 3 Απριλίου αντίστροφα, αρχίζοντας από το δεύτερο μέρος της συναυλίας για να καταλήξω...
Δεν ξέρω πολλά πράγματα για το θέατρο, όχι μόνο θεωρητικά αλλά και πρακτικά. Το αγαπώ, μου αρέσει, παρακολουθώ όποτε μπορώ αλλά αν είμαι εκατό φορές συνειδητός ακροατής μουσικής ο οποίος είναι σε θέση πλέον να αναλύσει και να εκτιμήσει τα περισσότερα ιδιώματα της, ακόμα και αν δεν εμπίπτουν...
Είναι μια από τις πολύ λίγες φορές που ανατράπηκε τόσο αυτό που περίμενα να ακούσω πηγαίνοντας σε μία συναυλία, προς το πολύ θετικό όμως πρέπει να τονίίσω εξαρχής. Γνωρίζοντας δηλαδή ότι – παρά το γαλλικό όνομα τους - τα τρία τέταρτα του κουαρτέτου Dans Les Arbres, ο κιθαρίστας...

ΑΤΖΕΝΤΑ

Προσκλήσεις Διαγωνισμοί

e-awards 2013

E-AWARDS-LOGO-web4

Social Media

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutube-c

youtubelive-cpinterest-csoundcloud-crssfeed-c

NEWSLETTER