logo

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutubelive-c

Ήδη από την κυκλοφορία του πρώτου δίσκου του «Ανεπίδοτα Γράμματα» (1977) σε ποίηση Άρη Αλεξάνδρου και ερμηνεία του αείμνηστου Σάκη Μπουλά και της Αφροδίτης Μάνου, είχε διαμορφώσει μια προσωπική μουσική γλώσσα. Στο πέρασμα του χρόνου και καθώς ωρίμαζε δημιουργικά κατακτούσε αυτήν τη γλώσσα όλο και περισσότερο, ώσπου πλέον την έκανε...
Η βραδιά ξεκίνησε με μιαν εκτενή και κατατοπιστικότατη ομιλία (με την υποστήριξη οπτικού υλικού) του κριτικού και ιστορικού μουσικής Γιώργου Μονεμβασίτη για τους δύο ελληνική καταγωγής δημιουργούς που έζησαν στο Παρίσι κατά την διάρκεια του δεκάτου ενάτου αιώνα και αποτέλεσαν το θεματικό επίκεντρο του ρεσιτάλ της Ντιάνας Βρανούση. Με την...
Ο Πορτογάλος Φερνάντο Πεσόα δεν ήταν μόνον ένας από τους κορυφαίους Ευρωπαίους ποιητές της νεότερης εποχής αλλά και ένας από τους σημαντικότερους ανανεωτές του γραπτού λόγου και  πρωτοπόρους της ίδιας της πράξης της γραφής όπως φαίνεται στα πολλά βιβλία που πρόλαβε να εκδώσει πριν ο αλκοολισμός τερματίσει την ζωή του...
Το παιδικό τραγούδι, όπως και οποιαδήποτε μορφή δημιουργίας απευθύνεται στα παιδιά, είναι μια πολύ δύσκολη υπόθεση. Όπως παρατήρησε ένας φίλος που γνωρίζει πολύ καλά τα περί δημιουργίας τραγουδιού δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι ο μέγας Μάνος Χατζιδάκις δεν ασχολήθηκε ποτέ μαζί του, σοφός καθώς ήταν αντιλαμβανόταν πολύ καλά τις παγίδες...
Καθώς η μουσική ούτως ή άλλως είναι δομικό στοιχείο σε όλες τις παραστάσεις του Μιχαήλ Μαρμαρινού, ανεξάρτητα από το θεατρικό είδος στο οποίο ανήκουν και το περιεχόμενο τους, το γεγονός ότι θα ανέβαζε ένα μουσικό έργο στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ ήταν εκ των προτέρων πολύ ενδιαφέρον. Πολύ περισσότερο όταν...
Πάντα μου άρεσαν οι εκπλήξεις στα μουσικά προγράμματα. Και ως εκπλήξεις θεωρώ είτε τις απρόσμενες μουσικές συνυπάρξεις επί σκηνής, είτε τις διαφορετικές προσεγγίσεις των τραγουδιών ακόμα και στο δεδομένο προσωπικό ρεπερτόριο κάποιων τραγουδιστών, είτε, τις περισσότερες φορές, τραγούδια από αυτά που δεν περιμένω να ακούσω και που δεν είναι από...
Η πρώτη εκδοχή του «Tourbillons» (Στροφοδίνες) γράφτηκε το 1989 και περιλάμβανε τραγουδιστικά μέρη εναλλάξ με απαγγελία κειμένων του Γιώργου Απέργη την οποία μάλιστα έκανε ο ίδιος επί σκηνής. Λίγα χρόνια αργότερα αντικατέστησε τα κείμενα του και την απαγγελία τους με ορχηστρικά μέρη. Μετά από...
Το πενθήμερο φεστιβάλ Equivalences – Ισοδυναμίες ήταν μια ιδέα του ποιητή αλλά και multimedia δημιουργού Δημοσθένη Αγραφιώτη - ο οποίος και το διοργάνωσε σε συνεργασία με την Camerata Europea - και είχε ως θέμα του την σχέση της μουσικής με την κινούμενη ή ακίνητη εικόνα. Περιλάμβανε εκθέσεις, συζητήσεις...
Η εισαγωγική ομιλία του Δανού καθηγητή μουσικολογίας στο πανεπιστήμιο της Κοπεγχάγης Erik Steinskog μπορεί να επαύξησε την ήδη μεγάλη διάρκεια της συναυλίας αλλά ήταν απαραίτητη (και θα ήταν ακόμα περισσότερο αν υπήρχε και μετάφραση με το σύστημα υπερτίτλων της Στέγης για τους έστω και λίγους μη γνωρίζοντες αγγλικά και διανθιζόταν...
Η εξέλιξη του project «Χειμωνιάτικο Ταξίδι» εντός του κύκλου Μετασχηματισμοί του Ελληνικού Σχεδίου έχει συνοπτικά ως εξής: Καταρχήν ο ιδρυτής του Ελληνικού Σχεδίου Δημήτρης Παπαδημητρίου και η καλλιτεχνική διευθύντρια του Ραλλού Βογιατζή αποδέχονται την πρόκληση να υιοθετήσουν το παιχνίδι/πείραμα του Διονύση Καψάλη να αποδώσει στα ελληνικά το ποιητικό έργο του...

ΑΤΖΕΝΤΑ

Προσκλήσεις Διαγωνισμοί

e-awards 2013

E-AWARDS-LOGO-web4

Social Media

facebook-ctwitter-cgoogle-plus-cyoutube-c

youtubelive-cpinterest-csoundcloud-crssfeed-c

NEWSLETTER